Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Kaartje2go.nl
Kaartje2go.nl
Ons bedrijf heet Kaartje2go, omdat je bij ons op een leuke, snelle en eenvoudige manier unieke kaarten kunt maken. Of je nu een verjaardagskaart, beterschapskaart, uitnodiging, geboortekaartje of kerstkaart zoekt – wij hebben het allemaal! Bovendien zorgen we voor snelle verzending: bestel vóór 21.00 uur en jouw kaart gaat dezelfde dag nog op de post. Is het niet goed? Dan krijg je je geld terug!

super handig, nooit meer een verjaardag vergeten. En voor iedereen leuk om een kaartje te krijgen.
Gewoon weg super
Het kaartje was mooi ,maar helaas is het drie dagen te laat bezorgd en voor een kinder verjaardag is dat niet leuk.
Ik ben heel tevreden over het assortiment en de mogelijkheden om een leuke, originele kaart te maken. En, zeker niet onbelangrijk: de prima klantenservice!
Mooie kaarten, makkelijke site voor ons tachtigers,!!
Makkelijk proces, veel keuze.
Ik vind het een super leuke site om een kaart naar je eigen wens te maken. Makkelijk te doen, leuke voorbeelden en al goede voorbeeldteksten op de kaarten die je makkelijk aan kunt passen.
Keurig op tijd bezorgd. Ruime keuze.
Fruitmand besteld met kaart.
PostNL heeft 1 poging gedaan om het af te geven en toen naar een depot gebracht voor afhaling. Ontvanger krijgt hier echter geen enkel bericht van. Weg verassing dus, als alleen de verzender hier een bericht van krijgt.
Onze vriendin was vrijdag 13 september jarig.
Heeft tot op heden de kaart nog niet ontvangen.